Asiakaspalautus

TipiDogi Oy Asiakaspalautusehdot

Kuluttajan on erikseen ilmoitettava tilauksen peruutuksesta myyjälle: tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen ei enää riitä.

Ota aina ensin yhteyttä asiakaspalveluumme (yhteystiedot alla) tai lähetä tiedot nettisivujemme yhteydenotto lomakkeen kautta (klikkaa tästä)

ASIAKASPALVELUMME:

TipiDogi Oy

Kustaa III tie 11 L, 45370 Valkeala

puh. 0500- 577 184

sähköposti: myynti@tipidogi.fi

avoinna ma-pe 10-18

Muista aina kertoa tilauksesi numero tai päivämäärä, omat yhteystietosi ja tuotteet jotka haluat vaihtaa tai palauttaa.

Sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa tilaamasi tuotteet 14 vuorokautta niiden vastaanottamisesta. Voit tutustua tuotteeseen ja sovittaa sitä aivan kuten voisit tehdä liikkeessä asioidessasi. Mikäli tuote ei vastaa odotuksiasi, tai se ei ole sopivan kokoinen voit vaihtaa sen toiseen kokoon tai kokonaan eri tuotteeseen. Voit myös palauttaa tuotteen ja palautamme maksamasi tuotteen hinnan sinulle.

Tuotteen on kuitenkin oltava käyttämätön, alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja jälleenmyyntikelpoinen. Myös myyntipakkauksen tulee olla jälleenmyyntikelpoinen. Mikäli nämä kohdat eivät täyty, hyvitämme tuotteen hinnasta vain 50%. Emme vastaanota asiakaspalautuksia, jotka on tehty yli 14 vuorokautta tilauksen vastaanottamisesta.

Liitä palautukseen aina lähete tai kopio siitä sekä paketin mukana saamasi asiakaspalautuslomake.

Palautus maksetaan heti kun olemme saaneet tuotteen/tuotteet takaisin ja olemme todenneet niiden kunnon. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen toiseen, ilmoita aina mihin tuotteeseen haluat vaihtaa.

Jos haluat, voit kirjoittaa myös palautuksen syyn, mutta tämä ei ole pakollista. Toivomme kuitenkin tätä erityisesti jos tuote ei mielestäsi vastaa verkkokauppamme tuotekuvausta tms, jotta voimme kehittää toimintaamme.

VÄHENNÄMME ASIAKASPALAUTUKSISTA NIIDEN PALAUTUSPOSTIKULUT! POSTIKULUJEN MÄÄRÄ ON PALAUTUKSISSA SAMA KUIN TILATESSAKIN.

Mikäli kuitenkin olet saanut väärän tuotteen tai tuote on viallinen voit viedä tietysti palautettavan paketin postiin eikä sinun tarvitse maksaa palautuspostikuluja. Sopimustunnuksemme Postin asiakaspalautuksiin on 625662. Muilla tavoilla toimitetuista asiakaspalautuksista emme maksa palautuskuluja.


Muista ottaa palautuksesta kuitti/tosite siltä varalta että paketti katoaa tai rikkoutuu kuljetuksen aikana.

POIKKEUKSET:

RUOAT, RUOKATARVIKKEET, LISÄRAVINTEET JA MUUT SYÖTÄVÄT TUOTTEET: Otamme syötäviä tuotteita asiakaspalautuksena vain siinä tapauksessa, että se on toimitettu väärin tai siinä on jotain reklamoitavaa. Ota AINA ensin yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme selvittää asian.

KIRJAT: Tilaustuotteena olevilla kirjoilla ei ole palautusoikeutta

ERIKOISTOIMITETTAVAT SUURTUOTTEET: MM. TARHAELEMENTIT, KOIRANKOPIT JNE jotka edellyttävät poikkeavaa toimitustapaa suuren kokonsa tai painonsa vuoksi. Näiden tuotteiden tilaus on aina sitova, ja palautuskuluista vastaa asiakas (tilaaja) ellei tuotteessa ole valmistusvikaa tai muuta reklamoitavaa. Otathan AINA ensin yhteyttä asiakaspalveluumme näitä tuotteita koskevissa kysymyksissä.

PERSONOITAVAT TUOTTEET: Mittatilaustuotteilla, kaiverretuilla tai muuten personoiduilla tuotteilla ei ole palautusoikeutta

KULJETUKSESSA RIKKOUTUNEET TUOTTEET/ KULJETUSVAURIOT

Vaikka pakkaamme huolellisesti kaikki toimitukset, voi silti paketti joskus vaurioitua kuljetuksen aikana. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa, ja mikäli myös tilattu tuote tai tuotteet ovat sen sillä rikkoutuneet, tee vahinkoilmoitus heti noutaessasi pakettia Postista. Ota tämän lisäksi yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme lähettää sinulle korvaavan tuotteen tai tuotteet tilalle.

REKLAMAATIOT

Mikäli olet saanut väärän tuotteen, väärän määrän tilaamaasi tuotetta tai tuotteessa on jotain vikaa ota kohtuullisessa ajassa yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta saamme virheen korjattua mahdollisimman pian ja lähetämme oikean/uuden tuotteen tilalle.

TAKUUT

Joillain tuotteilla on normaalia pidempi takuuaika. Tämä on mainittuna verkkokaupassamme kyseisen tuotteen kohdalla. Viallinen tuote vaihdetaan pääsääntöisesti uuteen. Takuuasioista päättää viimekädessä tuotteen valmistaja tai maahantuoja. Takuu kattaa enimmillään tuotteen arvon, ei muita aiheutuneita kuluja.


 

Jatka
Pikahaku

Anna hakusanat etsimäsi tuotteen hakemiseen.
Tarkennettu haku
Ei tuotteita
Maksutavat